مهر 27, 1403
 
 

«او کاشت، تو آب دادی، و من رشد کردم» به زبان انگلیسی روی صحنه می‌رود

113
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

بهتاب بهستا نمایش «او کاشت، تو آب دادی، و من رشد کردم» را به مدت ۲ شب در ونکوور اجرا خواهد کرد.

تئاتر «او کاشت، تو آب دادی، و من رشد کردم» به کارگردانی و بازیگری بهتاب بهستا نمایشی تک نفره است که به مدت دو روز در شهر ونکوور کانادا به زبان انگلیسی روی صحنه خواهد رفت.

بهستا متولد اسفند ۷۲ که از سال ۲۰۱۳ وارد جامعه تئاتر ونکوور شده فعالیت هنری خود را از ایران با بازیگری آغاز کرد و در کانادا با گروه تئاتر مهتاب نصیرپور و محمد رحمانیان برای اولین بار روی صحنه‌ رفت.

وی که تجربه مهاجرت را ۱۳ سال پیش با خانواده تجربه کرده تا امروز اجراهای مختلفی به دو زبان انگلیسی و فارسی روی صحنه برده است.

قصه جدیدترین اثر نمایشی این هنرمند دربارهٔ زن جوانی است که پس از مهاجرت به کانادا با چالش‌هایی چون ارتباط با خانواده، مسایل مربوط به گذشته‌ و وطن، دست و پنجه نرم می‌کند.

در حالی که سعی دارد تا خود را با شرایط و زندگی جدید وفق دهد، خاطرات تلخ گذشته‌ مدام به شکل فلاش‌بک‌های تحریک‌کننده سراغش می آیند و زخم‌های قدیمی دوباره سر باز می‌کنند.

در این نبرد درونی او از هر ابزاری که در اختیار دارد استفاده می‌کند، اما از رویارویی با کسانی که می‌توانند به او در مسیر بهبودی کمک کنند، خودداری می‌کند.

این کشمکش تا آنجا پیش می‌رود که او در آستانه فروپاشی روانی قرار می‌گیرد و ترس از دست دادن سلامت جسم و روان بالاخره وادارش می‌کند تا برای بهبودی و آرامش خود قدمی بردارد.

عوامل اصلی این اجرا عبارتند از: نویسنده، کارگردان و بازیگر : بهتاب بهستا، موسیقی : شروین نیوباقری، فیلم: فردوس وکیلیان، دستیار کارگردان: سارا عامری، مدیر صحنه: شیلا امین، عکاس و فیلمبردار : مهدی حسینی و بازیگران چندرسانه‌ای: پریا نظری , سها سناجو‌‌ و شهاب عربی.

این تئاتر به زبان انگلیسی به نام She Planted, You Watered, and I Grow است و با حمایت گروه هنری Blackout Art Society به در خواست Presentation House Theatre  روی صحنه خواهد رفت.

علاقمندان می‌توانند با مراجعه به اینجا روزهای ۲۷ و ۲۸ سپتامبر ساعت ۷:۳۰ عصر مخاطب این اجرا باشند.

هنگام تهیه بلیت حتما در نظر داشته باشید که این نمایش مناسب افراد بالای ۱۴ سال است.